وبلاگ تابلو سازی

هدف از تابلوسازی تبلیغاتی چیست؟

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ



قبل از اینکه به بحث تابلو سازی وارد شویم بهتر است درباره منظورمان از تابلو سازی تبلیغاتی را معلوم کنیم از تابلو های تبلیغاتی چه انتظاری داریم؟

آنچه که در وهله اول باید به آن توجه داشته باشیم این است که در تابلو سازی تبلیغاتی، داشتن هدفی روشن از ساخت آن است. با داشت هدفی واضح و شفاف از تابلو سازی خواهیم داشت هم در روند ساختن آن و همچنین در بهره برداری از آن به موفقیت های خوبی دست یابیم. بعضی از افراد برای اینکه شرکت شان و محصولاتشان بهرت دیده شوند و بتوانند مشتری های زیادی را به سمت خودشان جذب کنند مبادرت به تابلوسازی می کنند و بعضی دیگر هدف هایی مانند ثبات، کلاس کاری و غیره را در ساختن تابلوهای تبلیغاتی در نظر دارند. اما قبل از همه این کارها و رسیدن به آنها لازم است که نکته هایی را در نظر داشته باشیم تا در تعیین هدف مان برای تابلوسازی موفقتر ظاهر شویم. این نکته ها شما را در تصمیم گیری مناسب در جهت سفارش و ساخت یک تابلوی تبلیغاتی کمک خواهند کرد. 

اگر سازمان، کمپانی و یا فروشگاه شما، یک فروشگاه معروع و شناخته شده است و سابقه خوبی را برای خودش کسب کرده است و در محلی است که مشتری های دائمی خودش را دارد ممکن است این فکر به نظرتان برسد که من چه احتیاجی به تابلو سازی دارم من که مشتری های دائمی خودم را دارم و از آنها کسب درآمد می کنم. اینجاست که شما هدفی را که تابلو سازی باید مدنظر باشد را به خوبی درک نکرده اید تابلوسازی تبلیغاتی اغلب برای زیاد کردن مشتری نیست بلکه پرستیژ شما و کلاس کاری شما با داشتن مشتری های خودتان ، احتیاج به دارا بودن یک کلاس کاری منظم تر و جذاب تر دارد که آن هم با یک تابلو سازی تبلیغاتی زیبا می توانید به دست آورید. به تعبیری دیگر، هر اندازه که شما بتوانید  کسب و کارتان را گسترش بدهید و در آن موفق باشید و حتی مشتری های ثابتی را هم داشته باشید به همان اندازه نیز باید یک تابلو در منزلت و اهمیت کسب و کارتان و تشکیلات تان دارا باشید. ولی در محلی دیگر باید تابلوی مورد نظرمان را بسازیم و تعبیه کنیم به این خاطر که هدف ما دیده شدن و جذب مشتری های بیشتر با توجه به کلاس کاری ما است. 

به عنوان نمونه اکثر افرادی که در کار بنگاه های اقتصادی مشغول به کار هستند معمولا همه هزینه های خودشان را در درون فروشگاه و  مغازه یا همان محل کسب شان صرف می کنند و وقتی به مقوله تابلوسازی می رسند، تازه می فهمند که بودجه لازم و کافی را برای خرج کردن برای تابلوسازی ندارند و سعی می کنند با هزینه کردن کمی تابلوی را برای کسب و کارشان سرراست کنند که این کار بیشتر از اینکه کمکی به کسب و کارشان یاشد شان آنها را پایین خواهد آورد. تجربه نشان داده که هرچه تابلوی شما بزرگ تر، زیباتر  و جذاب تر و شیک تر ساخته شود شما بیشتر در مرکز توجه مخاطب های خودتان قرار خواهید گرفت و گیرایی بسیاری برای مشتری های شما خواهد داشت. به این خاطر که مشتری های شما در وهله اول بیرون فروشگاه شما را برانداز می کنند و بعد اگر اشتیاقی در آنها ایجاد شد وارد فروشگاه و محل کسب و کار شما می شوند. بنابراین تا هنگامی که شما قادر نباشید در مشتری ها اشتیاق و میلی برای وارد شدن به فروشگاه و محل کسب و کارتان ایجاد کنید نخواهید توانست به فروش و سود فروش موردنظرتان نیز دست بیابید. 

بنابراین در آخر این نکته را تکرار می کنیم که هدف از تابلو سازی تبلیغاتی  و ساختن تابلو یعنی تبلیغاتی اثر گذار و هدف از تبلیغاتی اثرگذار تنها و تنها رسیدن به فروشی اثرگذار در زمینه کاری شما است. 


تابلو سازی

  • ترانه مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی